28 juli, 2008

ældreplejen

Her i holbæk, nærmere tuse plejecenter, er der stor udskiftning af plejere,
til den ældre del af befolkningen,og det er ekstremt synd for de ældre
historien er kort, at min far er sengeliggende, og er afhængig af den hjælp han får, til dette har han så fået et kaldeapperat, og det virker på samtaler, men ikke på at de kommer...
I torsdags blev der ringet efter plejere til at lægge ham i sengkl 15,15
da jeg og sambo kom derud, var kl.16,45,
og da var der stadig ikke kommet nogen for at lægge ham i seng....
jeg er gal, harmdirrende, sur...
og min far har det dårligt,da han var alt for længe oppe,
jeg tror kun at man kan sætte sig ind i hvor ondt det gør,
at sidde for længe oppe når man har prøvet at ha´de muskellidelser,som han har
men hvad skal man gøre,
at have så syge forældre, er ikke rart (for dem)
og klage, ja som da man havde børn, ikke for meget, for det kunne jo gå ud over den ældre,
okay, det gør det jo alligevel...

Ingen kommentarer: